Cenu aptauja: datu bāzes, sociālās akcijas web platformas izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to

21.februārī 2018 Pirmā palīdzība
Brīvprātīgo datu bāzes, sociālās akcijas “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to

Projekts  “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” Nr. 2018.LV/NVOF/DAP/MAC/012

       1.Pasūtītājs

Biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts”

Adrese: Šarlotes iela 1D, Rīga, LV-1001, Latvija
Tālrunis: +371 67336651
E-pasts: secretariat@redcross.lv
Reģistrācijas Nr.: 40008002279
DNB bankas konta Nr.: LV87RIKO0002010021481

Kontaktpersona: Aija Strazda, tālrunis: 27071252

e-pasts: aija.strazda@redcross.lv

       2.Iepirkuma priekšmets un apjoms

2.1.  Brīvprātīgo datu bāzes izveide

2.2. Akcijas (kampaņas) “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izstrāde

2.3. Apmācību organizēšana par darbu ar interneta rīku (platformu) un brīvprātīgo datu bāzi 2 apmācības  x 4  stundas/katra

       3. Līguma izpildes laiks: 2018.gada 15.maijs
      4. Piedāvājuma iesniegšanas vieta, datums un laiks

4.1.Piedāvājumi jāiesniedz līdz 2018.gada 23.februāra plkst. 12.00 elektroniski , sūtot uz e-pastu: aija.strazda@redcross.lv

4.2. Piedāvājumi, kuri tiks saņemti pēc 4.1. un neatbildīs 4.2.punktā minētajiem nosacījumiem, netiks vērtēti un tiks nosūtīti atpakaļ iesniedzējam neatvērti.

  1. Vispārējās prasības pretendentiem

5.1. Par pretendentiem var būt fiziskas vai juridiskas personas, kuras atbilst šī nolikuma prasībām un kuras izsaka vēlēšanos piedalīties iepirkumā.

5.2. Visi pretendenti piedalās iepirkumā uz vienādu noteikumu un vienlīdzības pamata.

5.3. Ja pretendents ir fiziska persona, tam jābūt reģistrētam kā nodokļu maksātājam.

  1. Pretendenta iesniedzamie dokumenti.

Pretendents iesniedz šādus dokumentus:

  • pielikums Nr.1 “Pretendenta pieteikums cena aptaujai”
  • pielikums Nr.2 “Tehniskā specifikācija”
  • pielikums Nr.3 “Finanšu piedāvājums”
  • pielikums Nr.4 “Pieredzes apraksts”
  1. Piedāvājumu vērtēšana.

Iepirkumu komisija:

7.1.Pārbaudīs piedāvājuma noformējuma atbilstību Nolikumā pretendentiem norādītajām prasībām. Lems par to, vai iesniegtais piedāvājums noformēts atbilstoši nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošie piedāvājumi netiks vērtēti.

7.2. Pārbaudīs pretendenta atbilstību Nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošo pretendentu iesniegtie piedāvājumi netiks vērtēti.

7.3. No piedāvājumiem, kas atbilst visām prasībām, izvēlēsies piedāvājumu ar viszemāko cenu.

7.4. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas informēs visus pretendentus par komisijas pieņemto lēmumu, nosūtot informāciju pa e-pastu

  1. Piedāvājuma cena

8.1. Piedāvājumam jābūt izteiktam EUR bez PVN, atsevišķi jānorāda piedāvājuma cena ar PVN, ja pieteicējs ir nodokļu maksātājs.

8.2. Gadījumā, ja divu vai vairāku piedāvājumu cenas par visu iepirkuma priekšmetu kopumā ir vienādas, komisija izvēlas tā pretendenta piedāvājumu, kura veiktās vidējās darba devēja sociālās iemaksas apmērs uz vienu nodarbināto pēdējo sešu mēnešu laikā ir vislielākais. Šajā gadījumā pasūtītājs pieprasa pretendentiem informāciju par pēdējo trīs mēnešu laikā veikto vidējo sociālās apdrošināšanas iemaksu apmēru un vidējo nodarbināto skaitu.

  1. Pretendenta pienākumi:

9.1. rakstveidā informēt komisiju pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām līdz iepirkuma noslēgumam par izmaiņām iesniegtajos pretendenta atlases dokumentos, kas saistītas ar:

1) pretendenta saimnieciskās darbības apturēšanu vai pārtraukšanu;

2) tiesvedības uzsākšanu par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu;

3) nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu rašanos;

4) pretendenta profesionālās darbības pārkāpumu konstatēšanu.

9.2. Pēc iepirkuma komisijas pieprasījuma sniegt papildu informāciju;

9.3. Ievērot instrukcijā pretendentiem minētos noteikumus.

  1. Pretendenta tiesības:

10.1. Pieprasīt un saņemt rakstisku informāciju par iepirkuma norisi;

10.2. Saņemt informāciju par izdarītajiem grozījumiem iepirkuma norisē;

10.3. Citas šajā instrukcijā un normatīvajos aktos noteiktās tiesības.

  1. Iepirkuma līgums

11.1. Pamatojoties uz komisijas lēmumu, pasūtītājs nosūta piedāvājuma iesniedzējam uzaicinājumu noslēgt iepirkuma līgumu.

11.2. Ja izraudzītais iepirkuma uzvarētājs atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, komisija izvēlas nākamo piedāvājumu ar viszemāko cenu. Ja arī nākamais izraudzītais pretendents atsakās slēgt iepirkuma līgumu, Iepirkuma komisija pieņem lēmumu izbeigt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu.

11.3. Pasūtītājs patur tiesības slēgt līgumu par malkas piegādi par vienu no iepirkuma daļām vai par vairākām daļām, kaut piedāvājums ir iesniegts par visu iepirkuma apjomu.

11.4. Pretendentu iesniegtie materiāli netiek nodoti atpakaļ iesniedzējam.

  1. Apmaksas nosacījumi

12.1. Priekšapmaksa 50% pirms darba uzsākšanas, 50% pēc darba pabeigšanas un pieņemšanas – nodošanas akta parakstīšanas

12.2. Summa par nodrošināto pakalpojumu tiek izmaksāta 10 dienu laikā pēc pieņemšanas-nodošanas akta sastādīšanas un parakstīšanas.

Lūdzam aizpildīt pretendenta pieteikuma veidlapu, ko aicinām lejupielādēt zemāk.

Pretendenta pieteikuma veidlapa

Tev varētu arī interēsēt:

Latvijas skolēni pierāda – palīdzēt spēj ikviens

19.jūnijā 2025 Pirmā palīdzība
2025. gada maijā visos Latvijas reģionos norisinājās LSK organizētās skolēnu pirmās palīdzības sacensības. Šogad sacensības pulcēja rekordlielu dalībnieku skaitu – gandrīz 100 komandas no dažādu reģionu pamatskolām un vidusskolām, apliecinot, ka pirmā palīdzība ir prasme, ko skolēni uztver nopietni un ar lielu atbildību. Kandavā, Bauskā, Rēzeknē, Daugavpilī, Lādezerā un Rīgā, komandu dalībniekiem bija jāreaģē uz dažādiem inscenētiem negadījumiem …

Aicinām darbā sociālo aprūpētāju Valkā

17.jūnijā 2025 Darba iespējas
Biedrības “Latvijas Sarkanais Krusts” sociālās aprūpes centrs “Valka” uz nenoteiktu laiku aicina darbā sociālo aprūpētāju (profesijas kods 3412 01) Galvenie amata pienākumi: sastādīt klienta individuālo sociālās aprūpes plānu, veikt tā realizāciju un pilnveidi; veikt sociālā darba speciālistu norādījumus klientu vajadzību apmierināšanai; sekmēt klienta prasmi ievērot vispārējās ētikas normas; individuālās sarunas ar klientiem vai sarunas ar …

Latvijas Sarkanais Krusts aicina darbā ģimenes asistentu Baldonē

17.jūnijā 2025 Darba iespējas
Ģimenes asistenta galvenie darba pienākumi: Sniegt atbalstu un attīstīt nepieciešamās prasmes patstāvīgas dzīves nodrošināšanā, mājsaimniecības vadīšanā, budžeta plānošanā; Veicināt vecāku prasmju un zināšanu pilnveidi par bērnu vecumposmu īpatnībām, savstarpējo attiecību veidošanu, disciplīnu atbilstoši bērnu vecumposmam; Prasības pretendentiem: augstākā izglītība sociālajā darbā, sociālā rehabilitācijā, sociālajā aprūpē, pedagoģijā, psiholoģijā, veselības aprūpes jomā vai vismaz 2.kursa students kādā …

Daugavpilī LSK aicina bērnus piedalīties dienas nometnē “Kopā jautrāk”

09.jūnijā 2025 LSK nometnes bērniem
LSK Dienvidlatgales komiteja organizē dienas nometni Ukrainas bēgļu un Latvijas bērniem ” Kopā jautrāk”. Tā notiks Stropu ezera tuvumā, Daugavpilī. Dalībniekiem būs lieliska iespēja saturīgi pavadīt brīvo laiku, sportot, apgūt latviešu valodu un piedalīties citās aktivitātēs. Uzzini vairāk un piesaki dalību nometnē: 29787639. 

Diennakts nometne „Kopā” aicina bērnus pievienoties aizraujošam vasaras piedzīvojumam

02.jūnijā 2025 LSK nometnes bērniem
Biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts” aicina bērnus vecumā no 9 līdz 12 gadiem pieteikties diennakts vasaras nometnei “Kopā”, kas norisināsies no 2025. gada 8. līdz 12. augustam atpūtas parkā “Laumas”, Īves pagastā, Talsu novadā – gleznainā un drošā vidē dabas ielokā. 🌿 Kāpēc izvēlēties nometni “Kopā” Tā ir iespēja bērniem piedalīties aizraujošā, izzinošā un attīstošā vasaras …