Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu, ka sniedzam vislabāko pieredzi mūsu tīmekļa vietnē. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Lasīt vairāk

Cenu aptauja: datu bāzes, sociālās akcijas web platformas izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to

21.februārī 2018 Pirmā palīdzība
Brīvprātīgo datu bāzes, sociālās akcijas “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to

Projekts  “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” Nr. 2018.LV/NVOF/DAP/MAC/012

       1.Pasūtītājs

Biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts”

Adrese: Šarlotes iela 1D, Rīga, LV-1001, Latvija
Tālrunis: +371 67336651
E-pasts: secretariat@redcross.lv
Reģistrācijas Nr.: 40008002279
DNB bankas konta Nr.: LV87RIKO0002010021481

Kontaktpersona: Aija Strazda, tālrunis: 27071252

e-pasts: aija.strazda@redcross.lv

       2.Iepirkuma priekšmets un apjoms

2.1.  Brīvprātīgo datu bāzes izveide

2.2. Akcijas (kampaņas) “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izstrāde

2.3. Apmācību organizēšana par darbu ar interneta rīku (platformu) un brīvprātīgo datu bāzi 2 apmācības  x 4  stundas/katra

       3. Līguma izpildes laiks: 2018.gada 15.maijs
      4. Piedāvājuma iesniegšanas vieta, datums un laiks

4.1.Piedāvājumi jāiesniedz līdz 2018.gada 23.februāra plkst. 12.00 elektroniski , sūtot uz e-pastu: aija.strazda@redcross.lv

4.2. Piedāvājumi, kuri tiks saņemti pēc 4.1. un neatbildīs 4.2.punktā minētajiem nosacījumiem, netiks vērtēti un tiks nosūtīti atpakaļ iesniedzējam neatvērti.

  1. Vispārējās prasības pretendentiem

5.1. Par pretendentiem var būt fiziskas vai juridiskas personas, kuras atbilst šī nolikuma prasībām un kuras izsaka vēlēšanos piedalīties iepirkumā.

5.2. Visi pretendenti piedalās iepirkumā uz vienādu noteikumu un vienlīdzības pamata.

5.3. Ja pretendents ir fiziska persona, tam jābūt reģistrētam kā nodokļu maksātājam.

  1. Pretendenta iesniedzamie dokumenti.

Pretendents iesniedz šādus dokumentus:

  • pielikums Nr.1 “Pretendenta pieteikums cena aptaujai”
  • pielikums Nr.2 “Tehniskā specifikācija”
  • pielikums Nr.3 “Finanšu piedāvājums”
  • pielikums Nr.4 “Pieredzes apraksts”
  1. Piedāvājumu vērtēšana.

Iepirkumu komisija:

7.1.Pārbaudīs piedāvājuma noformējuma atbilstību Nolikumā pretendentiem norādītajām prasībām. Lems par to, vai iesniegtais piedāvājums noformēts atbilstoši nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošie piedāvājumi netiks vērtēti.

7.2. Pārbaudīs pretendenta atbilstību Nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošo pretendentu iesniegtie piedāvājumi netiks vērtēti.

7.3. No piedāvājumiem, kas atbilst visām prasībām, izvēlēsies piedāvājumu ar viszemāko cenu.

7.4. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas informēs visus pretendentus par komisijas pieņemto lēmumu, nosūtot informāciju pa e-pastu

  1. Piedāvājuma cena

8.1. Piedāvājumam jābūt izteiktam EUR bez PVN, atsevišķi jānorāda piedāvājuma cena ar PVN, ja pieteicējs ir nodokļu maksātājs.

8.2. Gadījumā, ja divu vai vairāku piedāvājumu cenas par visu iepirkuma priekšmetu kopumā ir vienādas, komisija izvēlas tā pretendenta piedāvājumu, kura veiktās vidējās darba devēja sociālās iemaksas apmērs uz vienu nodarbināto pēdējo sešu mēnešu laikā ir vislielākais. Šajā gadījumā pasūtītājs pieprasa pretendentiem informāciju par pēdējo trīs mēnešu laikā veikto vidējo sociālās apdrošināšanas iemaksu apmēru un vidējo nodarbināto skaitu.

  1. Pretendenta pienākumi:

9.1. rakstveidā informēt komisiju pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām līdz iepirkuma noslēgumam par izmaiņām iesniegtajos pretendenta atlases dokumentos, kas saistītas ar:

1) pretendenta saimnieciskās darbības apturēšanu vai pārtraukšanu;

2) tiesvedības uzsākšanu par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu;

3) nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu rašanos;

4) pretendenta profesionālās darbības pārkāpumu konstatēšanu.

9.2. Pēc iepirkuma komisijas pieprasījuma sniegt papildu informāciju;

9.3. Ievērot instrukcijā pretendentiem minētos noteikumus.

  1. Pretendenta tiesības:

10.1. Pieprasīt un saņemt rakstisku informāciju par iepirkuma norisi;

10.2. Saņemt informāciju par izdarītajiem grozījumiem iepirkuma norisē;

10.3. Citas šajā instrukcijā un normatīvajos aktos noteiktās tiesības.

  1. Iepirkuma līgums

11.1. Pamatojoties uz komisijas lēmumu, pasūtītājs nosūta piedāvājuma iesniedzējam uzaicinājumu noslēgt iepirkuma līgumu.

11.2. Ja izraudzītais iepirkuma uzvarētājs atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, komisija izvēlas nākamo piedāvājumu ar viszemāko cenu. Ja arī nākamais izraudzītais pretendents atsakās slēgt iepirkuma līgumu, Iepirkuma komisija pieņem lēmumu izbeigt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu.

11.3. Pasūtītājs patur tiesības slēgt līgumu par malkas piegādi par vienu no iepirkuma daļām vai par vairākām daļām, kaut piedāvājums ir iesniegts par visu iepirkuma apjomu.

11.4. Pretendentu iesniegtie materiāli netiek nodoti atpakaļ iesniedzējam.

  1. Apmaksas nosacījumi

12.1. Priekšapmaksa 50% pirms darba uzsākšanas, 50% pēc darba pabeigšanas un pieņemšanas – nodošanas akta parakstīšanas

12.2. Summa par nodrošināto pakalpojumu tiek izmaksāta 10 dienu laikā pēc pieņemšanas-nodošanas akta sastādīšanas un parakstīšanas.

Lūdzam aizpildīt pretendenta pieteikuma veidlapu, ko aicinām lejupielādēt zemāk.

Pretendenta pieteikuma veidlapa

Tev varētu arī interēsēt:

Pasaules Tuberkulozes diena: iedzīvotāji pārbauda veselību mobilajā plaušu rentgenā

24. martā visā pasaulē tiek atzīmēta Pasaules tuberkulozes diena, kad īpaša uzmanība tiek pievērsta šai saslimšanai un tās profilaksei.  25. martā Rīgā, Šarlotes ielā 1B, pie LSK Veselības istabas bija iespēja veikt plaušu radioloģisku izmeklējumu, ko īsāk sauc par plaušu rentgenu. Tāpat varēja veikt krēpu izmeklējumu un saņemt tuberkulozes speciālistu konsultācijas. Kopā 23 cilvēki veica …

Tava veselība ir svarīga, stiprini to: aicinām uz izglītojošiem bezmaksas pasākumiem

18.martā 2024 Veselības drošība
LSK Starptautiskās SKSP federācijas atbalstītā projekta “Ukrainas krīzes un tās ietekmēto valstu ārkārtas programma Latvijā” ietvaros  organizē veselības dienas dažādās pilsētās Latvijā.   Veselības dienu ietvaros iedzīvotājiem bez maksas ir iespēja piedalīties izglītojošās lekcijās un individuālās konsultācijās, kurās kopā ar medicīnas darbinieku var izvērtēt savu veselības stāvokli.  Veselības dienu norise reģionos:  VALMIERA, 21. marts RŪJIENA, …

Pasaules tuberkulozes diena: rūpējies par savu veselību

18.martā 2024 Pirmā palīdzība
Pasaulē un Latvijā 24. martā tiek atzīmēta Pasaules tuberkulozes diena. Arī šogad, lai pievērstu sabiedrības uzmanību jautājumiem, kas ir saistīti ar tuberkulozi, tās profilaksi un plaušu veselību kopumā, laika posmā no šā gada 18. – 25. martam tiek organizētas dažādas aktivitātes gan Rīgā, gan citās Latvijas pilsētās. Apskati aktivitāšu kalendāru un uzzini vairāk! 

LSK Vidzemes Komiteja aicina darbā aprūpētājus, sociālo aprūpētāju un sociālo rehabilitētāju

15.martā 2024 Darba iespējas
LSK sociālās aprūpes centrs “Valka” uz nenoteiktu laiku aicina darbā aprūpētājus (profesijas kods 5322 02) Galvenie amata pienākumi: klienta aprūpe, atbilstoši klienta aprūpes plānam, tai skaitā personīgās higiēnas uzturēšana, ķermeņa apkopšana; pozicionēšana, izgulējumu profilakse; klientu ģērbšana, veļas maiņa, gultas klāšana; palīdzēt klientiem pie ēdināšanas un šķidruma uzņemšanas; palīdzēt klientiem pārvietoties telpās un nama teritorijā; uzraudzīt …